دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
20 تير 1399 - 17:55

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۴۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ نفر بر اثر کرونا جان باختند.
کد خبر : 6787

پایگاه رهنما :

سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند البته ۳۳۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تاکنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت همانند روز‌های گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

گفتنی است توصیه اکید وزارت بهداشت در این شرایط، پرهیز از سفر و تردد‌های غیرضروری به ویژه سفر به استان‌های خراسان رضوی و مازندران است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: کرونا ویروس آمار

ارسال نظرات